I'm Back!

ASSALAMUALAIKUM :)



Pehhhhh after one year.. Hahaha! Aku kalau dah kat U memang takdan laaa nak bukak wei blog bagai ni. Line tak laju kat sana and masa memang tak ada. Kalau ada pun banyak lagi benda lain aku buat. So first entry after a year ni nak buat pasal apa eh? Hm taktau laa takda idea. Tbh aku dah takda that passion of writing blog macam awal-awal dulu.. Dah takreti nak karang cerita. Kalau karang pun takda orang baca and cerita pun takbest sebab benda dah lama kan, kalau nak cerita pun, macam tak ingat sangat. Kalau cerita fresh ha baru senang nak taip.

By the way tadi mengadu kat member tak ingat nama blog sendiri, email pun tak ingat nak login huhu. Pastu dengan kebijaksanaan member ni dia pi google nama and keluar kat search tu haa aku pun tak ingat buat macamtu. Tapi tu lah, keluar blog je lah. Login still tak ingat. So aku try and error and here we are. I'm back gaiss hahahh. But I'll just stop by and not planning to update anything. Saja jenguk-jenguk je.. rinduu huhu. Cuba carik balik feeling lama masa menaip kt blog ni. Hmm maybe next time? Ok lah nak layan rm haahaha goodnight :*

p/s: member tu mintak mention nama dia kat sini. So ha nah amik aku tulis besar-besar,
THANKYOU NUR FATEEN MADIEHAH <3

Thanks for reading !

No comments:

SEGALA DIATAS ADALAH HAK MILIK ~MISS FILACHAN~