Qi.

ASSALAMUALAIKUM :)


Yeah berjumpa balik lepas genap satu sem hahahah. Maaf sem lepas tersangat busy. Busy dengan life. Huhu. Ni tengah cuti tu yg macam takda life sangat. Anyway hai selamat berjumpa kembalii even korang tak suka pun eh pedulik. Aku sukaaaa :D

Hrm last post pasal perpisahan dengan housemate. And i thought that was the only one. But not everything going well as we planned.. I'll miss you my roomate :' Sorry for all the wrongdoing ive made sepanjang kita serumah :" yee tahu bukan dia pindah ke apa ke. Still jumpa dalam kelas, dalam suksis, tapi... entahla. Berat sangat hati ni nak lepaskan dia... everyday i think about her. Try pujuk dia.. Tapi orang dah buat keputusan.. Nak taknak kena terima. Its her life anyway, she have her own reasons.. Just. I hope I can move on TT 

I'll miss you......... I love you more than anyone in the house........ Please know that my heart cannot fully accept this. And i dont know whether i can fully accept this later. Sigh.
*sign off*





 

 


 




Thanks for reading !

No comments:

SEGALA DIATAS ADALAH HAK MILIK ~MISS FILACHAN~