Throwback

ASSALAMUALAIKUM :)

Di kala malam bulan mengambang ini... Ehem saja je. Esok balik woiii. Ergh malas gilaaaaa taksuka ah balik sana nie hmm. Tiket pagi esok. Kalau aku bangun lambat ni nasib ah. InshaAllah tak lambat... hehe

Ni! Tengah kemas2 barang tadi, terjumpa pendrive lama. Aku mmg dah lama dok carik. Ingatkan dah hilang tah ke mana. Haa pastu aku pun bukak lah kat pc ni. Banyak gila weh gambaaaa. Masa form1, form2, form3 ahahahah muka kalau nak cita mmg kelakar ah. Tak matured abes xD
Nah, aku belanja sikit gamba yg ada dlm pendrive tuh.


 




 

Dah sikit jea aku belanjaa. Ni pun bertapis haa. Muka takleh blah suma ahahahaha x'D Lenkali aku buat ah post lain. Em tu pun kalau aku nak buat la. Hiks

Ok ah tu je. Malas nak menaip bebanyak. Guess we'll see next month? Time tu aku da cuti sem weeee~ K chow duluu genait evelibadi :3






Thanks for reading !

No comments:

SEGALA DIATAS ADALAH HAK MILIK ~MISS FILACHAN~