Im home!

ASSALAMUALAIKUM :)


Soooo finally after two month, balik pun aku ke rumahku syurgaku ni hehe muahh ciked :*
Haha pak ahh homesick gila dok lelama kat gambang sana. Lelagi masa aku sakit ritu. Menangis otp dgn mak T.T Yela dahlah lama tak balik, Dahtu sakit pulak tu sorang2. Kalau kat rumah mesti mak yg jagaaa rindu sangat mak masa tu. Alhamdulillah la aku dikurniakan kengkawan yang setia di sisi.. Ad yg dok dtg bilik aku ajak makan sekali. Aku mmg takda selera langsung nak makan time tu. Makan pun 2 3 suap, tu pun sbb terpaksa kena makan ubat. Hanya Allah je yang tahu camne perasaan aku sepanjang aku sakit tu, nak menghadapi seharian yang punyalah payah... Tapi alhamdulillah, 4 hari lepas tu dah start ada selera makan balik :)

Ok tu saja nak cita pengalaman masa sakit kat perantauan. Sebelum tu aku pernah gak demam tapi tak seteruk sakit yang ni lah. Lagi bila kau dah mmg homesick enn. Cakap dgn mak sikit, lelehh haha sungguh aku tak kuat :'

 

Peneman aku masa kat matriks.. hehe sebenarnya aku takda ah jenis ada bantal busuk ni kalau time tido. Dua benda kat atas ni pun orang bagi hadiah birthday dgn hadiah dorm tahu. Manada aku beli sendiri. Haha serius ni. Tapi aku sayang da mereka ni haa. Memasing ada nama tau hiks


 


 

Bila bosan belajar, otak dah tepu nak berpike haaa ni lah kerjanyaa. Time belajar takda makanan tepi buku tak sah. Tak jalan kerja ahahaha. Kalau tak makan hah aku bukak buku sketch aku tu. Conteng la lukis ke pape. Lukisan atas ni masa aku tengah frust belajar. Pastu pulak memacam pike. Tu yang lukis pantai tu, sbb tu lah tempat paling aku nak pergi time tu. Taknak pike pasal belajar ke apa benda semua. Tapi hm tu harapan yang dizahirkan atas kertas jela.. Nak pi pantai tunggu time cuti! 

Hmm rasa nak update pasal event lah. Tapi next post ah. Post before ni pun aku dah buat tak serupa bikin.. Kata nak cerita pasal budak kelas haha pendrive tak jumpa ah. Takleh nak masuk gamba dorang. Nanti lah masa dah cuti sem ke... huhu

Anyway, sekarang ni tengah cuti raya haji. Kejap je. Isnin aku balik ah. Hmmm lepastu kena berperang ah. Final exam lagi 3 minggu. Peh time flies so fast mehh. Kejap je dah nk abes sem 1 hah. Preparation for this pspm hm i dont want to talk about it. Biarlah usaha menentukan segalanya nanti. Wish me luck guys.

Oh btw esok merupakan hari raya AidilAdha.. Jadi saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya AidilAdha kepada semuaaaa umat Islam. Semoga dengan perayaan ini dapat meningkatkan lagi ketakwaan kita kepada Allah S.W.T inshaAllah..



Thanks for reading !

No comments:

SEGALA DIATAS ADALAH HAK MILIK ~MISS FILACHAN~