*CLEANING DUST ON PAGE*

ASSALAMUALAIKUM :)

Haaaaaiiii everybodyyyyyy :DDDDD 
(kalau masih ada yang membaca page ini waw amat berterima kasih x'D)

Wahhhh so long not see aaahhh :") Aku tgah bukak fb tadi pastu tertengok link blog kt profile. Aku pun masuk ah nak usha. Lama dah tak bukak blog kesayangan nie hmm siyes lama. Gila lama ah. Haa sampai nak menaip kat sini pun macam dah tak reti hahaha. Btw aku usha-usha older post. Rindu weyhh huhu. Sesambil tu saja nak baca ayat-ayat aku dulu cena. Erm bole laaa takdala memalukan aku sangat wakaka. Aku bukak sampai satu post yang pasal 1whp. Kah! I've never remembered I'm being involved with those things! XD Tah pape je masa tuh. Dok ngikut je orang. Tak matang kan. Tak fikir panjang huhu. Malu kat oghang! 

Oklah act saja berblogging pukul 4 pagi ni. Mengisi masa dan ruang yang sepatutnya digunakan untuk tido herm tapi disebabkan dah terbukak blog citer dia tak sedor laa masa berjalan. Ni pun sebab esok takda ko-k selamba ah tak tido pun. Kalau selalu tiap sabtu ahad aku ada ko-k. Maklumler ko-k berelaun.. lebih masa sikit ah daripada orang lain.. huhu btw. Erm nak cita pasaipa tah? Too too too much story happens in current life. Oh btw I'm already at the end of second sem. Lagi 2 minggu final exam. Wuushh. Ready dah keee fitttt? Haaaa

Eh cakap pasal banyak cita, ha banyaaaak sangat cita. Banyak event, banyak kerja, banyak pengalaman, banyak memori, blablabla baru sem 2 kot. Ada lagi 6 sem nak tempoh oii. Sabaq naa fit. Sikit lagi nak cuti sem. 3 bulan beb 3 bulan yeyyyyyyyyyy

Okay so tak sah la kan setiap post tak buh gambaq kan. Ha teddiaaa utagha keluaq daa.. Bukan utagha ja, kelate, ganu suma aku terer da heheh. Pengaruh rakan sebaya :>


 

 

Ha yang ni la pengaruh besar nya. Hihi my beloved housemates muah :* 
Ada lagi yang lain pengaruh tapi erm lainkali ah share. Kena buat post lain cerita khas. Hiks. Ok lah setakat ni sajeee aku nak tido kejap. Satgi esok terlajak. Banyak assignment weii nak kena antor. Ha kkkkkk mornight chuolss 

Thanks for reading !

No comments:

SEGALA DIATAS ADALAH HAK MILIK ~MISS FILACHAN~